poniedziałek, 11 sierpnia 2014

deszczowa piosenka

Hej :)
Deszczowa piosenka dziś za oknem niestety.. Ale ja tam lubie takie jesienne nutki. Jesień inspiruje. Ale narazie mamy lato, więc chłody na bok.. Dziś chce wam pokazać malutki (naprawde baardzo mini) ułamek mojej galerii fotograficznej. Zdjęcia robie od dobrych kilku lat. Zaczełam od wyjścia (w ramach nudy) z kompaktem do ogródka. Obecnie zajmuje się różnymi rodzajami tej sztuki, ale makrofotogarfia jest zawsze ze mnąi najchętniej się jej podejmuję. Wartościowe w tym wszystkim jest to, że można pokazać drugiej osobie coś, czego normalnie nie zauważa. Makroświat mamy pod nogami, więc starczy schylić głowę, zgiąć lekko nogi i wytęrzyć wzrok aby dojrzeć małe stworzonka, kwiaty, piękne rośliny. Ja natomiast patrze między liście, w pąki kwiatów, pod gałązki.. Tam to dopiero są ciekawe formy! Co się da to uwieczniam, aby inni mogli zobaczyć ten świat moimi uczami i przez pryzmat mojej duszy poniekąd. Szukam kształtów delikatnych, lekkich, w miękkim przytulnym świetle. Wszystko jest piękne, niesamowita symfonia kształtów, okazów, lini, fal... natura doskonale zaprojektowana co do milimetra :-)

Dziś pajęczynki:








Czy ktoś tu wogóle zerka?:( 
Odezwijcie się w komentarzach :)
/E.

3 komentarze:

  1. poczekaj troche, też potrzebowałam troche czasu zanim mi się rozkręcilo i pisalam "do powietrza"

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie trójka i siódemka (bez podpisu) na ścianę :)

    OdpowiedzUsuń