niedziela, 10 sierpnia 2014

kartki okolicznościowe

Hej ho! :-)Tak jak zapowiadaliśmy dziś nowości. Niedawno znalazłam sobie nowe zajęcie. Zainspirowały mnie moje 'hot' koleżanki. Ludzie obdarowują się prezentami z różnych okazji: imienin, urodzin, rocznic, ślubu i wielu innych. Oprócz kupionych upominków warto napisać do drugiej osoby kilka miłych słów, a napewno po latach wracając do wspomnień zapisanych na papierze pojawi się uśmiech. Kartki, karteczki, kartkunie. Parę miłych słów w ładnej oprawie.. dlaczego nie?Własnie tym zajmuję się w ostatnich wolnych chwilach. Początkowo chciałam podzielić się z innymi swoją fotograficzną twórczością i jako kartki drukowałam zdjęcia na przednich stronach, z czasem spodobały mi się kartki wycinane. Kupiłam odpowiedni sprzęt kartkowy i działam! Poniżej przedstawiam to, co dotychczas udało mi się stworzyć. Są to początki, a nowe pomysły rodzą się z dnia na dzień, więc będzie więcej i będzie lepiej :-)












Jeśli chcesz dołączyć taką kartkę do swojego prezentu, bądź szukasz zaproszeń lub innych okolicznościówek skontaktuj się ze mną. Wszystko do nabycia!

( na dole strony wypełnij okienka 'skontaktuj się z nami' )

/E.

1 komentarz: